About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Wednesday, May 4, 2011

I ♥ My family

永远为你无条件付出的,
都只是家人,
很多人,都会为了爱情,友情,
和家人反面,吵架,
或为了自己的不爽,自己的自尊,
顶撞家人。
可是我们不知道,他们的心有多痛,
慢慢了解,
家人其实对我来说,
是最重要的。
虽然他们不是陪着我一生一世的那个伴,
但我也希望他们能陪我过完我的一生,
希望能给他们更多,更好的东西,
能做的,能给的,
我都想尽力办得到。
家人..
给着很安全的感觉,
有着很温暖的感觉。

他们不会背叛我,
他们不会骗我,
他们不会忽略我,
他们不会放弃我,
他们不会不理我,
所有所有都只为我好,
我知道,
我知道我有个很爱我的家人,
有着很幸福的家庭,
能活着这样的家庭,
其实已经很幸福,
其实也没他求了...:)


Tis My Mummyyyyy ♥


My Daddy :)


All.... I ♥ they so muchhhh :)

The End...By Mr Fly

2 comments: