About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Sunday, May 22, 2011

好,算了。

我讨厌男生博同情,感觉娘娘腔这样!
面对没有了的爱情一直哭着,赖着,
要生要死这样,女生好心的才让你感动,
不好心的,睬你都傻!

你很好运,遇到一个很好心的女生,
我钟情与她的一个女生,
我知道自己心软,我不能破坏我在她心中的任何印象,
我不像你!这一次,我就算了,
希望你答应我的,你都办得到,
如果有一天,她受伤了,我不会就这样算的!
这句话是我说的,说了就算!
你不要逼我,不要逼疯我,
希望你为了她,真的可以真真珍惜她,
我会祝福你们...

The End...By Mr Fly

No comments:

Post a Comment