About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Monday, November 28, 2011

New house Painting:)

这几天,工作中场休息都赶着去新屋油漆,
一天一天慢慢油,好过特地抽一整天出来油,
没那么吃力,效果也来得比较好,
虽然是蛮辛苦一下的,可是看着一天比一天美丽,
一切都是值得的:)
大家想看看的,都可以去我面子书,都看到最近新屋的装潢,和改造哦。

今天休息天,睡醒吃了早餐又赶着去油了,
今天特别,因为家人全部都是选星期一休息的,
今天大家都很努力一起合作,
虽然讲真的,他们油得不太理想,
可是还有我嘛,哈哈,我一直补漆,
最后还是一样很美,
我只是很喜欢那种,一家人一起努力,一起合作做一件事的感觉,
大家一条心,1 family 1 heart!!

晚上又和家人到Akamomiji日本餐厅吃东西,

专心看着Menu..:)
Heeee....

再喝杯Hot Green tea..:)


我妹又点了一大堆东西,懒得拍,呵呵,
这次点了那老板自创的 Cucumber Roll!
EMmmm..主角食物是Unagi & Prawn,蛮不错的味道:)


就这样,过了我的休息天,
简单而幸福的一天...:)

No comments:

Post a Comment