About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Thursday, March 31, 2011

I like cooking ♥

我喜欢煮东西吃,
对自己煮出来的东西也很有要求,
希望别人吃了我煮的东西,
都有着很满意的感觉:)

不懂几时开始慢慢有了这爱好,
选择喜欢煮东西,再选择做厨房,
慢慢的...学着不少的东西,
对自己所料理的也慢慢有着更多的要求。
不管在味道的方面,
料理的方面,
干净的方面,
食物美观方面,
我都想一天比一天做得更好。
不是因为工作需要,而是想做到比从前更好。

每次听到顾客说很好吃,食物很美,
我都有着很快乐的感觉,
很有光荣的感觉:)
嗯...我都在想,我希望我将来的她,
每天都吃着我为她特别做的料理,
把另外一种幸福都放在料理中,
让她吃了感觉到满满的幸福和快乐...
再露出一种很幸福的笑容 ♥

The End...By 5_WaY

No comments:

Post a Comment