About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Thursday, September 30, 2010

Oh YeahXD

月尾鲁,出粮时间,
也听了老板说这个月的工作表现,
不错,没有失误,
他也露出很满意的表情,
开心INg...
失望的是他都说还要再看多我一个月的时间才决定升我的职位,
但这个月都已经又加钱给我了,说是鼓励我要做得更好,
比以前更高了,哇晒,不错不错^^
我会更加油,谢谢=p

妹妹快有车牌了,所以打算把现在的车给她接手,
家人也不反对我买新车,所以屋子先hold着了=p
呵呵,还是喜欢车,如没意外,过年前就会出车了,
妈咪说出来过年,woohoooXDJeng,超级期待的咯^^

The End...BY 5_WaY

No comments:

Post a Comment