About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Thursday, April 12, 2012

Some feeling toniez..

睡着了,突然想着一个人,
回想到她说过的话,又睡不着了,上了部落..

想着她教过我怎样去面对一些感情的问题,
想着她说我前女友和她很像,会帮男友按摩,调皮啊,任性又温柔,
想着她对我说她也不喜欢花男友钱,也不喜欢浪费钱,
想着她说过为她爱的那个人折过520粒星星却在分手时被还回来,
想着她男友一休息她就马上去陪她男友..

种种的point,当时她告诉我,我都没觉得什么,
只是觉得她蛮伟大咯,
可是现在才发现,她为她男友付出的,
都很难得,很感动,
如果有一个女生这样为我,
我会把我这一生都交给她,
把她的幸福紧紧握着,不放手...

2 comments: