About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Monday, December 5, 2011

Woohooo!

又一个星期了,
看着新屋一天比一天慢慢地完整起来,
靠一家人的努力,大家的努力,
分工合作的效果,让效果比想象中理想,
也得到蛮多的赞美,
真的很心急快快完成,完成我们的Dream House:)


Heee...这个是大门,刚完成的,
是我老爸的杰作,还OK吧?
个人蛮喜欢,觉得蛮高级的一扇门:)


呐呐呐~这个指手画脚的就是我老豆啦:)
他是做烧焊师傅的,做了几十年了的鲁,你看他样,
真的不得不承认,我的爸爸...他真的老了:(
最多多几年,他真的得退休了。
不懂那时的我,真的是否能让他无忧无虑的养老呢?
可是,还是答应自己,我要给我的家人一个很温暖的家,
一个无忧无虑的生活!

呵呵,看他老样,又不靓仔,有时真的还想揍他,
幸亏~生到一个像我这么靓仔的儿子,
就算了吧:P
自恋到爆啊!!XD


1 Family 1 heart~!!
最后,还是很期待新屋的完成~:)

The End...By MrFly

No comments:

Post a Comment