About Me

My photo
-Living in:Ipoh -Birthday:12th of Nov 1990 -I`m Loving write blogger cos i want to share my life both thing wif all dear friend, -Like the cooking..I`m Chef.Chef is my job..In my Life,Food is the Magical Thing..It can make someone happy always :)

Followers

Mr Fly FM

Sunday, July 25, 2010

Worries

下个月23号就是我和我的老婆车一周年了,
又要准备千多块出牌和保险了==
烦咯...这个月和下个月都要超级超级省钱的了,
不能买新衣,不能clubbing,不能吃多多><
什么都不能,钱~真的很重要的咯。

昨晚老板说我是比上半个月进步了,
可是还没达到我的部门所要的要求,
他说他会在看多我一个月的表现,
再决定升我的职位和salary...
讲真的我都还没满意自己的表现,
毕竟才做了1个月半,还有很多东西都要依赖别人,
还是个学东西的宝宝,
我要尽快独立自己的部门,才可以更提升自己。
加油加油。

老板娘在FB和我说,“Hardwork will pay off”。
我想...我了解她说的,我对自己说,也对全部人说,
I will try my best!!!

The End...By 5_WaY

No comments:

Post a Comment